Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Яковенко-Глушенкова Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Когнітивно-комунікативна стратегія формування комунікативної компетентності у майбутніх учителів французької мови [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2013. - Вип. 2. - С. 494-499. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2013_2_108
| 2. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Підходи до формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2014. - Вип. 24. - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2014_24_20 Охарактеризовано системний, особистісно-діяльнісний, свідомо-комунікативний, рівневий, культурологічний, ситуативно-функціональний підходи до формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності в майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені начання (I - II курсах).
| 3. |
Яковенко-Глушенкова Є. Особливості предметного аспекту змісту навчання професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності майбутніх учителів французької мови [Електронний ресурс] / Є. Яковенко-Глушенкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_9 Зроблено порівняльний аналіз особливостей типової та проблемної ситуацій спілкування на основі формулювання завдання для майбутніх учителів французької мови ІІ курсу навчання (тема “Політичний устрій Франції та України”, підтема “Судова система Франції”). Охарактеризовано компоненти предметного аспекту змісту навчання формування професійно орієнтованої усно-мовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання (І – ІІ курсах) на основі характеристики форм дієслова, якими володіють студенти наприкінці І та ІІ курсів. Розглянуто засоби спілкування, що використовуються майбутніми вчителями французької мови на різних етапах навчання для вираження ідентичних намірів у близьких за змістом темах і ситуаціях спілкування. Сделан сравнительный анализ особенностей типичной и проблемной ситуаций общения на основе формулировки задачи для будущих учителей французского языка II курса обучения (тема "Политическое устройство Франции и Украины", подтема "Судебная система Франции"). Охарактеризованы компоненты предметного аспекта содержания обучения формирования профессионально ориентированной устно-речевой коммуникативной компетентности у будущих учителей французского языка на начальной ступени обучения (I - II курсах) на основе характеристики форм глагола, которыми обладают студенты в конце I и II курсов. Рассмотрены средства общения, используемые будущими учителями французского языка на разных этапах обучения для выражения идентичных намерений в близких по смыслу темах и ситуациях общения. The article deals with analysis, systematization and synthesis of scientific resources with the aim to reveal the subject aspect of context of training future French language teachers’ professional oral speech communicative competence at the first stage of studying (I – II years): spheres, subjects, situations, roles, intentions of conversation, language and speech means, texts.
| 4. |
Бігич О. Б. Психолінгвістичні передумови формування франкомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. Б. Бігич, Є. В. Яковенко-Глушенкова // Психолінгвістика. - 2015. - Вип. 17. - С. 155-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2015_17_18
| 5. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_13 На основі аналізу, систематизації та узагальнення наукових джерел визначено особливість поняття «принцип» у контексті сучасних напрямків розвитку освіти, охарактеризовано принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання, а саме принципи комунікативності, апроксимації, інтенсивності, інтегрованого навчання усіх видів мовленнєвої діяльності, врахування рідної мови, професійної спрямованості іншомовного навчального спілкування, автентичності, автономності. Деталізовано теоретичний і методичний рівні їх запровадження у навчальний процес.На основе анализа, систематизации и обобщения научных источников определены особенности понятия «принцип» в контексте современных тенденций развития образования, дана характеристика принципам формирования профессионально ориентированной коммуникативной компетентности в устной речи у будущих учителей иностранного языка на начальной ступени обучения, а именно принципы коммуникативности, апроксимации, интенсивности, интегрированного обучения всем видам речевой деятельности, учёт родного языка, профессионализация иноязычного обучающего общения, аутентичности, автономности. Детализированы теоретический и методический уровни их применения в учебном процессе. Principles of development of professionally-oriented communicative competence in oral speech among future foreign language teachers 44 Based on the analysis, systematization and generalization of scientifi c sources it is defi ned the concept “principle” in the context of modern tendencies of development of education, charachterized principles of future foreign language teachers’ professionally-oriented oral speech communicative competence at the beginning of training, in particular, principles of communicative approximation, intensity, integrated training all kinds of speech activity, including native language, professional approach of foreign language teaching communication, authenticity and autonomy. It is detailed theoretical and practical levels of their implementation in the teaching process.
| 6. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Функції електронних освітніх ресурсів у процесі професійно орієнтованого навчання усного мовлення майбутніх учителів французької мови [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Інформаційні технології в освіті. - 2014. - Вип. 20. - С. 84-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2014_20_10 Проаналізовано використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійно орієнтованої компетентності в аудіюванні та говорінні (монологічному, діалогічному мовленні) у майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання (I - II курсах). З метою забезпечити ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій під час формування професійно орієнтованої усномовленнєвої компетентності у майбутніх учителів французької мови на основі аналізу, систематизації та узагальнення науково-довідкових джерел автором виділено такі критерії відбору електронних ресурсів як навчального матеріалу: актуальність (сучасність); автентичність; змістовність; тематичність; інформативність; вживаність; доступність; відповідність комунікативним потребам майбутніх учителів французької мови, їх інтелектуальному рівню й інтересам; професійно інформативна значущість; інтерактивність; контекстуальність; медіа насиченість; соціокультурна цінність; виховна цінність. У свою чергу, функціональне використання інформаційно-комунікаційних технологій під час формування професійно орієнтованої усномовленнєвої компетентності у майбутніх учителів французької мови представлено класифікацією, відповідно до якої усі електронні ресурси за своїми функціями поділяються на комунікативні, спільні, документативні, генеративні та інтерактивні, що продемонстровано відповідними прикладами.
| 7. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 1. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_1_41
| 8. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Уміння, навички, знання як складові професійно орієнтованої компетентності майбутніх учителів французької мови в аудіюванні на І курсі навчання [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 23. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2014_23_3
| 9. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Мотивація як чинник розвитку професійно орієнтованої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2014. - № 49. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2014_49_22
| 10. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Франкомовне діалогічне мовлення як об’єкт аналізу [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 28. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2014_28_25
| 11. |
Ісаєнко С. А. Соціокультурна проблематика в змісті навчальної дисципліни ІМПС у контексті міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / С. А. Ісаєнко, Є. В. Яковенко-Глушенкова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 107. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_107_12
| 12. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Особистісно-діяльнісний підхід як контекст системного розитку майбутніх учителів французької мови при навчанні професійно орієнтованого усного мовлення [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 115. - С. 242-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_115_34
| 13. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Труднощі сприйняття аудіотекстів майбутніми вчителями французької мови на початковому ступені навчання [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_30 На основі результатів емпіричного дослідження проаналізовано труднощі сприйняття аудіотекстів майбутніми вчителями французької мови. Охарактеризовано роль опор і способів контролю розуміння почутої інформації на початковому ступені навчання.На основе результатов эмпирического исследования проанализированы трудности восприятия аудиотекстов будущими учителями французского язика. Охарактеризована роль опор и способов контроля понимания услышанной информации на начальной ступени обучения.Based on the results of empirical research analyzed the difficulties of perception audiotexts by future French language teachers.The role of help signs and ways of control at the first stage of training characterized.
| 14. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Система вправ для формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності в майбутніх учителів французької мови: вимоги та класифікація [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 430-436. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_82 На основі аналізу, систематизації та узагальнення наукових джерел висвітлено вимоги до системи вправ для формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності в майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання (І - ІІ курси), обгрунтовано критерії класифікації та типи вправ.На основе анализа, систематизации и обобщения научных источников описаны требования к системе упражнений для формирования профессионально ориентированной коммуникативной компетентности в устной речи у будущих учителей французского языка на начальной ступени обучения (І - ІІ курсы). Обоснованы критерии классификации и типы упражнений.Based on the analysis, systematization and generalization of scientific sources describes the requirements to the system of exercises for training future French language teachers’ professional oral speech communicative competence at the beginning stage of studying (І-ІІ years). The criteria of classification and types of exercisesgrounded.
| 15. |
Яковенко-Глушенкова Є. В. Теоретичні засади створення системи вправ для формування в майбутніх учителів французької мови професійно орієнтованої компетентності в монологічному мовленні [Електронний ресурс] / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету. Філологія, педагогіка, психологія. - 2015. - Вип. 31. - С. 268-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkyu_2015_31_41
|
|
|